2. Az adásvételi szerződés megkötése
2.1. Áru ajánlat
Az árukínálat olyan válogatott termékeket jelent, amelyeket az online áruház webhelyén található katalóguson keresztül kínálnak. Az áruk felajánlása informatív jellegű, és az üzemeltető nem köteles ezen árukra adásvételi szerződést kötni.
2.2 Megrendelés
2.2.1. A vevő az online áruház weboldalán található űrlap felhasználásával megrendelést hozhat létre. Amikor az űrlapon megrendelést készít, a vevő először kiválasztja az érdeklődő árut. A kívánt mennyiség, szállítási mód (lásd a 2.4.1. Pontot) és a fizetési mód (lásd a 2.5.1. Pont) kiválasztását követően a vevő megerősíti megrendelését, és ezzel kötelező érvényű javaslatot nyújt be a vevő és az üzemeltető közötti adásvételi szerződés megkötésére.
2.2.2. A megrendelés elküldésével a vevő igazolja, hogy elolvasta ezeket a feltételeket, és teljes mértékben egyetért velük, és arról tájékoztatták, hogy a megrendelés egy része a vételár megfizetésének kötelezettsége.
2.3 Az adásvételi szerződés megkötése
2.3.1. Az Üzemeltető vállalja, hogy elfogadja a Vevő beszerzési szerződéstervezetét, kivéve, ha ez a tervezet ellentétes a feltételekkel, és az Üzemeltetőnek nincs konkrét oka feltételezni, hogy a Vevő megsérti a beszerzési szerződést. Az üzemeltető a vevő e-mail címére küldött üzenettel erősíti meg a vételi szerződés tervezetének kézhezvételét.
2.3.2. Az üzemeltető és a vevő közötti szerződéses kapcsolat a megrendelés átvételének (átvétel) kézbesítéséből származik, amelyet az üzemeltető a vevőnek a megrendelés létrehozásakor megadott e-mail címre küld.
2.3.3. A távbeszélő eszközök használatával a vásárlási szerződés megkötésével kapcsolatban felmerült költségeket (pl. Az internet-kapcsolat vagy a telefonos kommunikáció költségeit) maga a vásárló viseli.
2.4 A szállítás típusa
2.4.1. Ha a vételi szerződés másként nem rendelkezik, az áruk kiszállításának módját az eladó határozza meg. Ha a megrendelt áruk szállítási módjáról a vevő kérése alapján állapodnak meg, akkor a vevő viseli az ilyen szállítási móddal kapcsolatos kockázatot, beleértve a kiválasztott szállítási mód esetleges további költségeit.
2.4.2. Az üzemeltető vállalja, hogy tájékoztatja a vevőt az áruk elküldéséről a vevő által megadott elektronikus címre a megrendelés létrehozásakor.
2.4.3. A megrendelt áruk elküldése azt jelenti, hogy azt a vevő által a megrendelés létrehozásakor megadott címre küldjük. Az üzemeltető fenntartja a jogot, hogy az áru vevőnek történő eljuttatásának költségeit hozzáadja a megrendelés összegéhez a szállító jelenlegi árlistája szerint.
2.4.4. Abban az esetben, ha a vásárló kéri az áruk külföldre történő továbbítását, az üzemeltető fenntartja a jogot, hogy a szállítási árhoz hozzáadja a külföldi szállítás költségeit, amelyről a vevőt előre értesíti.
2.5. Fizetési mód
2.5.1. Az operátor a következő fizetési módok közül választhat: fizetési kártya interneten keresztül, banki átutalás a megrendelés teljesítése után, kézbesítéskor az áruk átvételekor a szállítótól, fizetési kártya vagy készpénzben személyes beszedéshez az üzemeltető kibocsátási pontján.
2.5.2. Az interneten keresztül hitelkártyás fizetés mellett a vásárlót a megrendelés teljesítése után átirányítják egy harmadik fél fizetési szerverére, ahol kitölti a szükséges fizetési adatokat. Az érvényesség ellenőrzése után a megrendelés megerősítésre kerül, és a vételár összegét levonják a vevő számlájáról.
2.5.3. Ha banki átutalással fizet, úgy a vevő fizeti a megrendelés árát, mielőtt feldolgozza azt a szolgáltató bankszámlájára. A megrendelés feldolgozásához meg kell fizetni a fizetést a változó szimbólum alatt, amely a megrendelés száma, és amelyet a vevő kap a megrendelés teljesítésekor. Az áruk banki átutalással történő fizetése esetén a vételárat akkor kell kifizetni, amikor a vonatkozó összeget jóváírják az eladó számlájára.
2.5.4. Abban az esetben, ha kézbesítéskor fizetik az árut a szállítótól, az üzemeltető fenntartja a jogot, hogy a szállítás feldolgozásának költségeit hozzáadja a megrendelés összegéhez a szállító jelenlegi árlistája szerint.
2.5.5. A felajánlott áruk és szolgáltatások árait hozzáadottérték-adóval (a továbbiakban: HÉA) feltüntetik, kivéve, ha az ár kifejezetten kimondja, hogy az áfa HÉA nélkül szerepel.
2.6 Az adásvételi szerződés megkötéséből származó jogok és kötelezettségek
2.6.1. Az üzemeltető köteles a megrendelt árut a vevőnek a megállapodás szerinti áron szállítani, a vevő pedig köteles átvenni az árut, és megfizetni a vételárat, beleértve az áruk kiválasztott szállítási módjának költségeit.
2.6.2. Abban az esetben, ha a vásárló megsérti az adásvételi szerződés feltételeit vagy az üzleti feltételeket, az üzemeltető fenntartja a jogot a vételi szerződés elállására. Ebben az esetben a vevő köteles a megrendelésével kapcsolatos összes költséget megtéríteni az üzemeltetőnek, különösen az áruk küldésének költségeit, kivéve, ha a vevő azokat átveszi.
2.6.3. A vevő köteles az áru megrendelésekor helyes és valós adatokat megadni. A vásárló által a vételi szerződés megkötéséhez szükséges adatokat az eladó helyesnek tekinti.
2.6.4. Az eladót a vevővel szemben semmiféle különös magatartási kódex nem köti.
2.6.5. Az eladó minden értesítése bármilyen módon a megrendeléssel kapcsolatos. az adásvételi szerződéssel, lehet
3. Áruk szállítása
3.1. Kézbesítési dátum
3.1.1. Az üzemeltető vállalja, hogy az árut a lehető leghamarabb elküldi a vevőnek. Az üzemeltető általában az árut a szerződés megkötését követő második napon küldi el, így az árut három munkanapon belül lehet kézbesíteni. A szállítási határidő, ha az árukra vonatkozik, csak tájékoztató jellegű, és az üzemeltető határozza meg a megrendelés elfogadásakor.
3.1.2. Az üzemeltető nem vállal felelősséget az áruk bármilyen okból történő elküldésének vagy kiszállításának késéséből eredő károkért.
2.3 Áruk szállítása, szállítása és átvétele
3.2.1. A vevő a megvásárolt áruk tulajdonjogát annak átvételével szerezi. Az áruk átvételének pillanatában az áruk sérülésének kockázata a vevőre hárul.
3.2.2. A szállítás tartalmazza a vásárlás igazolását, amely feltünteti az eladás dátumát, a termék megnevezését (a termék nevét és mennyiségét), a vételárat (az egyes termékek árát és a fogyasztó által fizetett teljes árat), valamint az eladóval kapcsolatos információkat (az eladó kereskedelmi neve és székhelye) . Kérésre az eladó elektronikus formában elküldi a vevőnek adódokumentumot.
3.2.3. Amikor az árut a szállítótól veszi át, a vevő köteles ellenőrizni az áru csomagolásának integritását, és bármilyen hiba esetén azonnal meg kell oldani a szállítóval, és erről értesíteni az eladót. A csomagolás megsértése esetén, amely jelzi a jogosulatlan belépést a szállítmányba, ajánlott, hogy a vevő ne vegye át a szállítmányt a szállítótól, és töltse ki a szállítmány károsodásának nyilvántartását. A szállítólevél aláírásával a vevő igazolja, hogy az árut tartalmazó küldeménycsomag ép és sértetlen volt.
3.2.4. A vásárló köteles panaszt nyújtani az áruk, a nem megfelelő áruk stb. Mechanikai károsodásáról, amelyek nem voltak nyilvánvalóak, amikor az áru szállítását a szállítótól azonnal átvette, miután megtalálta őket. Az üzemeltető nem vállal felelősséget az áruk szállítás közben okozott károkért, ha a vevő nem azonnal jelenti a károkat a (3) bekezdésnek megfelelően. 3.2.3. és 3.2.4. ezek a feltételek.
3.2.5. Abban az esetben, ha a vevő indokai miatt az árut ismételten vagy a megrendelésben meghatározottaktól eltérő módon kell kézbesíteni, a vevő köteles megtéríteni az áruk ismételt kiszállításával járó költségeket. egy másik kézbesítési módszerhez kapcsolódó költségek.
4. Visszavonás a vételi szerződésből
4.1. A vevő visszavonja az adásvételi szerződést
4.1.1. Ha az adásvételi szerződést távolról (online áruházon keresztül) vagy az eladó telephelyén kívül kötik meg, és ezzel egyidejűleg teljesülnek a törvényi követelmények, a fogyasztónak a fogyasztóvédelmi törvény értelmében joga van az áruk távértékesítési szerződés alapján történő indoklása nélküli és büntetés nélküli értékesítése. a vételi szerződéstől számítva az áruk kézhezvételétől számított 14 napon belül. Az elállási jog nem gyakorolható olyan áruk szállítására irányuló szerződés esetén, amelyeket eltávolítottak a csomagolásból és higiéniai okokból nem lehet visszaküldeni (általában dekoratív kozmetikumok, test-kozmetikumok és hasonló termékek).
4.1.2. Ha a fogyasztó a törvényes 14 napos határidőn belül ezen feltételeknek megfelelően értesíti az üzemeltetőt arról, hogy visszavonul a szerződéstől, akkor az adásvételi szerződést az elejétől meg kell szüntetni. A szerződéstől való elálláshoz a fogyasztó felhasználhatja a vásárlás igazolását, amelyet a vásárolt árukkal együtt kapott, vagy ezt az általános nyomtatványt a szerződéstől és a panaszokat. Az említett formanyomtatványnak tartalmaznia kell legalább a fogyasztó nevét és vezetéknevét, a rendelési számot, az áruk megnevezését és a visszatérítés számlaszámát.
4.1.3. Az adásvételi szerződéstől való elállási időszak akkor tekinthető fenntartottnak, ha a fogyasztó a vásárlási szerződés során értesítést küld az eladónak arról, hogy az időszak utolsó napján eláll az adásvételi szerződésről. Az adásvételi szerződéstől való elállás esetén az adásvételi szerződést a kezdetektől felmondják.
4.1.4. A kézhezvételtől számított ezen időszakon belül a fogyasztónak joga van az árut a klasszikus "kő" üzletben a szokásos vásárláshoz hasonló módon kicsomagolni és tesztelni, az áruk jellegének, tulajdonságainak és funkcionalitásának meghatározásához szükséges mértékben. Abban az esetben, ha a fogyasztó a törvényben előírt 14 napos határidőn belül eláll az adásvételi szerződésről, a fogyasztó felelős az áruk értékének csökkenéséért, amely az áruk ilyen kezeléséből származik, az áruk tulajdonságainak és funkcionalitásának meghatározásához szükséges kereteken túl.
4.1.5. A fogyasztó tudomásul veszi, hogy a 7. § (3) bekezdésének rendelkezéseivel összhangban A távértékesítési szerződés alapján történő árumegnevezésről szóló fogyasztóvédelmi törvény 6. cikke nem vonhatja vissza az adásvételi szerződést, amelynek tárgya különösen:
- olyan termékek eladása, amelyeket a fogyasztó egyedi igényeinek való megfelelés céljából készítettek / módosítottak, egyedi gyártású vagy kifejezetten egy fogyasztónak szánt árukat,
- romlandó vagy gyors romlás értékesítése,
- olyan áruk értékesítése, amelyek jellegüknél fogva elválaszthatatlanul összekeveredhetnek más árukkal a kézbesítés után,
- olyan védőcsomagolásban lezárt áruk értékesítése, amelyek (azaz a védőcsomagolások) a szállítás után megsérültek, és higiéniai vagy egészségvédelmi okokból nem helyénvaló ilyen áruk visszaküldése (pl. fehérneműk).
Termék reklamációja, itt letölthető
5. Jótállási feltételek
Az áruk jótállási feltételeit az Eladó panaszkezelési eljárása és a vonatkozó jogszabályok szabályozzák.
6. A személyes adatok védelme
6.1. Az eladó ezúton értesíti a vevőt, hogy a 10. § (1) bekezdésének értelmében 3 levél törvény b) pontja 122/2013 Coll. a személyes adatok védelméről az eladó, mint üzemeltető, a vevő személyes adatait az adásvételi hozzájárulás nélkül az adásvételi szerződés megkötése során dolgozza fel, mivel a vevő személyes adatainak feldolgozását az eladó végzi a vevővel fennálló szerződéskötést megelőzően; amelyben a vevő az egyik szerződő fél. Az operátort regisztrálták a Személyes Adatvédelmi Hivatalnál.
2.6 A szerződő felek megállapodtak abban, hogy ha a vásárló fogyasztó, köteles sorrendben tájékoztatni az eladót nevéről és vezetéknevéről, állandó lakóhelyének címéről, beleértve az irányítószámot, a telefonszámot és az e-mail címet. A szerződő felek megállapodtak abban, hogy a vevő, ha vállalkozó, köteles sorrendben értesíteni az eladót üzleti névéről, székhelyének címéről, beleértve az irányítószámot, azonosító számot, telefonszámot és e-mail címet.
3.6 A vevő a megrendelés elküldése előtt a megfelelő négyzet bejelölésével kifejezheti hozzájárulását a 11. § (1) bekezdésének megfelelően. A személyes adatok védelméről szóló törvény 1. cikke értelmében az eladó feldolgozza és tárolja személyes adatait, különösképp a fentiekben felsoroltakkal és / vagy amelyek szükségesek az eladó új termékekkel, kedvezményekkel és promóciókkal kapcsolatos információk küldésével kapcsolatos tevékenységekhez, és feldolgozzák azokat. minden információs rendszerében, amely az új termékekkel kapcsolatos információk küldésére, kedvezményekre és promóciókra vonatkozik a kínált árukra. A Vevő határozott időtartamra megadja az eladónak ezt a hozzájárulást, amíg a Vevő személyes adatainak feldolgozásának célja teljesül. A feldolgozás céljának teljesítése után az eladó azonnal biztosítja a vevő személyes adatainak megsemmisítését. A vevő bármikor írásban visszavonhatja a személyes adatok feldolgozására vonatkozó beleegyezését. A hozzájárulás 1 hónapon belül jár le, miután a vásárló visszavonta az eladónak a hozzájárulást.
4.6 A vevő tudomásul veszi, hogy köteles személyes adatait (regisztráció során, a felhasználói fiókjában vagy megrendeléskor) helyesen és valódisággal megadni, és hogy köteles az eladóval indokolatlan késedelem nélkül értesíteni a személyes adatainak bármilyen változásáról.
5.6 A vevő személyes adatainak feldolgozásával az eladó harmadik személyt bízhat meg feldolgozóként. A személyes adatok feldolgozóival kapcsolatos aktuális információkat itt adjuk meg, és szükség esetén a vevő kérésére is megküldjük azokat.
6.6 A személyes adatokat határozatlan ideig elektronikus formában, automatizált módon vagy nyomtatott formában, nem automatizált módon dolgozzák fel.
6.7. Abban az esetben, ha a vevő úgy ítéli meg, hogy az eladó vagy a feldolgozó személyes adatait a jogszabályokkal ellentétes módon kezeli, különösen akkor, ha a személyes adatok pontatlanok a feldolgozásuk célja szempontjából, akkor:
kérjen magyarázatot az eladótól vagy a feldolgozótól,
kérje az eladót vagy a feldolgozót az így létrejött helyzet orvoslására.
6.8 Ha a vevő információt kér a személyes adatok feldolgozásáról, az eladó köteles ezeket az információkat megadni. Az eladónak joga van megfelelő fizetést igényelni az előző mondat szerinti információszolgáltatásért, amely nem haladja meg az információnyújtáshoz szükséges költségeket.
6.9 A vevő ismeri az úgynevezett tárolást sütik a számítógépén. A vásárló böngészője beállításaival manuálisan törölheti, blokkolhatja vagy teljesen letilthatja az egyes sütik használatát. Az egyes sütik is blokkolhatók vagy csak meghatározott webhelyeknél engedélyezhetők. További információkért lásd a süti házirendjét.
7. Záró rendelkezések
7.1. Az üzemeltető és a vevő közötti kommunikáció, valamint az adásvételi szerződés nyelve szlovák. A megkötött adásvételi szerződéseket az üzemeltető elektronikus formában archiválja, és más személyek számára nem hozzáférhetők.
2.7 Abban az esetben, ha ezeknek a feltételeknek a rendelkezései bármilyen okból érvénytelenek vagy érvénytelenek, ez a tény nem okozza a feltételek vagy a vételi szerződés egyéb részeinek érvénytelenségét vagy érvénytelenségét.
7.3. E feltételek megfogalmazását az üzemeltető módosíthatja. A megváltozott üzleti feltételek a közzétételük napján lépnek hatályba. A változás nem érinti az üzemeltető és a vevő azon jogait és kötelezettségeit, amelyek a feltételek és feltételek új verziójának hatálybalépése előtt keletkeztek.
4.7 Ha az adásvételi szerződés által létrehozott kapcsolat nemzetközi (külföldi) elemet tartalmaz, a szerződő felek megállapodnak abban, hogy az adásvételi szerződés által létrehozott kapcsolatra, valamint az abból származó esetleges vitákra a Szlovák Köztársaság joga irányadó.
7.5. Az eladó jogosult áruk értékesítésére kereskedelmi engedély alapján. A kereskedelem ellenőrzését az illetékes kereskedelmi hivatal látja el hatáskörébe. A személyes adatok védelmével foglalkozó hivatal felügyeli a személyes adatok védelmét. A vevő, mint fogyasztó védelmére szolgáló felügyeleti szerv a Szlovák Kereskedelmi Felügyelet, a Prešov-régió SOI Felügyelete, Obrancov mieru 6, 080 01 Prešov 1.
A szerződő felek megállapodtak abban, hogy a Szlovák Köztársaság bírósága rendelkezik joghatósággal az üzemeltető és a vevő közötti viták rendezésére. Az üzemeltető és a fogyasztó közötti esetleges vitákat bíróságon kívül is meg lehet oldani. Ebben az esetben a fogyasztó felveheti a kapcsolatot a bíróságon kívüli vitarendezési szervezettel, amely a Szlovák Kereskedelmi Felügyelettel vagy más, a Szlovák Köztársaság Gazdasági Minisztériuma által fenntartott alternatív vitarendezési szervezetek jegyzékében nyilvántartásba vett releváns felhatalmazott jogi személyiséggel léphet fel, vagy a vitát egy erre a célra szolgáló vitarendezési platform segítségével oldhatja meg. Az üzemeltető azt javasolja, hogy a vásárló a vita peren kívüli rendezése előtt először az info@slocz.sk elektronikus címet használja a helyzet megoldására.
Visszatérési politika
1. Bevezető rendelkezések
• 1.1. O'dore s. r. o., székhelye: ul. 8.mája, 08901 Svidník, bejegyzett a Prešovi Kerületi Bíróság cégnyilvántartásában, szakasz: Sro, ügyszám: 38369 / P IČO: 52 391 108 (a továbbiakban: eladó), bankszámla: Tatrabanka a.s, no. számla: SK2948011010 / 1100, online áruházat működtet a http://www.odore.hu oldalon (a továbbiakban: online áruház).
• 1.2. Az eladó kiadja ezt a panasztételi eljárást a 2. sz. Törvény vonatkozó rendelkezéseivel összhangban. 250/2007 Coll. a fogyasztóvédelemről és a Szlovák Nemzeti Tanács törvényének módosításáról 372/1990 Coll. törvény a továbbiakban: fogyasztóvédelmi törvény, módosítva (a továbbiakban: fogyasztóvédelmi törvény); 102/2014 Coll. a fogyasztók védelméről az áruk értékesítésekor vagy a szolgáltatások nyújtásakor távolról szóló szerződés vagy az eladó telephelyén kívül megkötött szerződés alapján, és egyes törvények módosításáról (a továbbiakban: a távollevők között kötött termékek árusításakor történő fogyasztóvédelemről szóló törvény), Ezzel a panasztételi eljárással az eladó tájékoztatja a fogyasztókat a panaszok feltételeiről és módjáról, a panaszok benyújtásának és kezelésének, a panaszoknak és a fogyasztói javaslatoknak az eljárásáról, ideértve a panasz benyújtására vonatkozó információkat és az online áruházban vásárolt árukhoz kapcsolódó jótállási javítások elvégzését.
• 1.3. Ez a panasztételi eljárás, beleértve a mellékelt jótállást, nem vonatkozik árukra vagy az áru hibáira vonatkozó igények, amelyeket az online áruházban vásárolt olyan személy, aki a Fogyasztóvédelmi törvény értelmében a Fogyasztóvédelmi törvény alkalmazásában, amikor az árut távollevők közötti szerződés alapján értékesítik, nem tekintendő fogyasztónak. Az áruk hiányosságaira vonatkozó igények érvényesítéséből származó jogokat és kötelezettségeket, valamint az állítólagos áruhibákkal kapcsolatos igények rendezésének eljárását és módját az előző mondatban szereplő esetben az 1. sz. Törvény vonatkozó rendelkezései szabályozzák. 513/1991 Coll. A módosított kereskedelmi törvénykönyv és esetleg egyéb kapcsolódó rendeletek, amelyek az üzleti vállalkozások közötti áruhibákkal kapcsolatos követelések státusát és érvényesítését szabályozzák.
2. Felelősség az eladott áruk hibáért
• 2.1. A szerződő feleknek a fogyasztók hibás teljesítéshez fűződő jogaival és kötelezettségeivel kapcsolatos jogait és kötelezettségeit, valamint az eladó felelősségét az eladott áruk hibáiról a 619. és azt követő §-ok szabályai szabályozzák. A polgári törvénykönyv, valamint a fogyasztóvédelmi törvény vonatkozó rendelkezései.
• 2.2. Az eladó felel az eladott áruk hibáiról, amikor a fogyasztó átveszi azokat. Ha az adásvételi szerződés tárgya használt áruk, akkor az eladó nem felel a használat vagy kopás okozta hibákért. Olcsóbb áron értékesített áruk esetén az eladó nem vállal felelősséget a hibáért, amelyért alacsonyabb árat állapítottak meg. Az eladó nem vállal felelősséget az áruk hibáiról, amelyekről a fogyasztót értesítették a vételi szerződés megkötésekor.
3. Garanciaidő
• 3.1. A fogyasztó számára a szállított árukra 24 hónapos jótállási idő vonatkozik. Az eladó a fogyasztó számára kiállított garancia-igazolásban nyilatkozatot nyújthat a kiválasztott árutípusok számára az előző mondatban meghatározott időtartamot meghaladó időtartamra, miközben az eladó meghatározza a garancia feltételeit és hatályát a garanciabizonyítványban.
• 3.2. A jótállási idő attól kezdődik, hogy a terméket a fogyasztó megkapja. Az áruk hibákért való felelősségből eredő jogok, amelyekre a jótállási idő vonatkozik, akkor lejárnak, ha azokat nem a garanciaidő alatt gyakorolták.
• 3.3. A jótállási időt nem szabad összekeverni az áruk élettartamával, azaz azzal az idővel, amelyre az áruk megfelelő felhasználásával és gondozásával, beleértve a karbantartást is, képességeik, adott céljuk és felhasználásuk intenzitásának különbségei miatt képesek ellenállni az áruknak.
4. Fogyasztói jogok az árucikkekkel kapcsolatos felelősség alól
• 4.1. Az áruk hibája nem tekinthető az áruk tulajdonságainak megváltozásának, amelyet a jótállási időszak alatt viselés, visszaélés, nem megfelelő vagy nem megfelelő kezelés, az áruk anyagának természetes megváltozása, amelyből az árut gyártják, a fogyasztó vagy harmadik fél által okozott bármilyen kár vagy egyéb helytelen beavatkozás.
• 4.2. Abban az esetben, ha a fogyasztó javítandó hibával kapcsolatban panaszkodik az árukra, a fogyasztónak joga van:
• az állítólagos hiba ingyenes, időben történő és megfelelő eltávolítása,
• áruk vagy áruk alkatrészeinek cseréje, ha az eladónak nem merül fel aránytalan költség az áru ára vagy a hiba súlyossága miatt,
• áruk cseréje, ha a fogyasztó a javítás utáni megismétlődés vagy nagyszámú hiba miatt nem tudja megfelelően használni az árut.
• 4.3. Abban az esetben, ha a fogyasztó az áruval kapcsolatban helyrehozhatatlan hibával kapcsolatban panaszkodik, amely megakadályozza az áruk hibás és rendeltetésszerű felhasználását árukként, a fogyasztónak joga van:
• áruk cseréje,
• a szerződéstől való elállás.
• 4.4. Abban az esetben, ha a fogyasztó az árukkal kapcsolatban az előző bekezdésben említettekkel járó helyrehozhatatlan hibával kapcsolatban panaszkodik (pl. Olyan helyrehozhatatlan hibával kapcsolatban, amely nem akadályozza meg az árut a hibamentes termékként való megfelelő felhasználását), a fogyasztónak ésszerű árengedményre van szüksége. a dolgok árából.
• 4.5. A fogyasztó jogosult a hibákért való felelősség gyakorlása során felmerült költségek megtérítésére.
5. Az áruk hibákért való felelősség megállapításának eljárása - panaszok
• 5.1. Az áruk hiányosságait a fogyasztónak az eladótól indokolatlan késedelem nélkül meg kell követelnie, miután megállapította az áru hibáját.
• 5.2. Az áruk hibákért való felelősségből fakadó jogokat az eladó gyakorolja az eladónál, postai úton, az adódokumentum másolatával és a panasz okával, amelyet a következő címre küldtek: O'dore s. r. o., ul. 8.mája 751, 089 01 Svidník. Az eladó azt ajánlja a fogyasztónak, hogy az igényelt árukat legalább regisztrált szállítmányként küldje el az eladónak annak érdekében, hogy bizonyítani tudja a küldemény elküldését annak elvesztése esetén.
Az áruk hibáinak felelõsségének igénylésének pillanatában - a panaszt úgy kell tekinteni, hogy az igényelt árut az összes törvényes dokumentummal és tartozékkal együtt eljuttatják az eladóhoz.
• 5.3. Az eladótól vásárolt minden termékhez csatolják az áruk vásárlására vonatkozó dokumentumot, amely garanciadokumentumként is szolgál (garancia kártya). Csak az eladótól vásárolt árukkal lehet panaszkodni, amelyek teljes egészében be vannak fizetve.
• 5.4. A panasz megfelelő és időben történő kezelése érdekében az eladó azt ajánlja a fogyasztónak, hogy a fogyasztó a lehető legpontosabban írja le azt a hibát, amely miatt az áru panaszkodik, míg az eladó köteles kizárólag a fogyasztó által panaszolt áruk hibáival foglalkozni.
• 5.5. Az áruk hibákért való felelősség igénylésekor a fogyasztó köteles bizonyítani, hogy az igényelt árut az eladótól vásárolta meg. E célból az eladó azt ajánlja, hogy nyújtsa be különösen a vásárlás igazolását.
• 5.6. Ha a fogyasztó panaszt nyújt be, az eladó vagy az általa felhatalmazott alkalmazott köteles a fogyasztót tájékoztatni a polgári törvénykönyv szerinti, az áruk hibáért való felelősség iránti igényből eredő jogairól, és ezen jogok döntése alapján a fogyasztó, az eladó vagy a a panasz azonnali kezelésének módja, összetett esetekben, legkésőbb a panasz dátumától számított 3 (három) munkanapon belül, indokolt esetben, különösen, ha az áruk állapotának komplex műszaki értékelésére van szükség, legkésőbb a panasz dátumától számított 30 napon belül. A panaszkezelési módszer meghatározása után a panaszt azonnal rendezik, indokolt esetben a panasz később rendezhető; a panasz rendezése azonban a panasz napjától számított 30 napnál nem tovább tarthat. A panaszkezelési határidő lejárta után a fogyasztónak joga van visszavonni a vételi szerződést, vagy az árut új termékekre cserélheti.
• 5.7. E panasztételi eljárás alkalmazásában a panasz rendezése a panasztételi eljárás befejezését jelenti: 1) javított áruk szállítása, 2) áruk cseréje, 3) az áruk vételárának visszatérítése, 4) az áruk árának ésszerű engedményt fizetése, 5) a teljesítés átvételére vonatkozó írásbeli kérelem vagy 6) indokolt megtagadása.
• 5.8. Panasz benyújtásakor az eladó megerősíti a panaszt a fogyasztó számára. Ha a panaszt távolsági kommunikáció útján nyújtják be, az eladó köteles a panasz visszaigazolását haladéktalanul megküldeni; ha a visszaigazolást nem lehet azonnal kézbesíteni, az eladó ezt indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb a panasz igazolásával együtt átadja; A követelés megerősítését nem kell átadni, ha a fogyasztónak lehetősége van arra, hogy a követelést más módon bizonyítsa. A panasz kézhezvételének igazolása többek között magában foglalja az eladó és a fogyasztó azonosítását, amely a fogyasztó szerint a panasz tartalma, a panasz kezelésének módja, a panasz kézhezvételének dátuma és helye, valamint az eladó aláírása.
• 5.9. A panaszt akkor tekintik megfelelően benyújtottnak, ha a bejelentett áruk teljesek, és a higiénia általános alapelvei nem akadályozzák meg a panaszt. Az ügyfél köteles az igényelt árut tisztítottan, szennyeződéstől mentesen és higiéniai szempontból kifogástalanul benyújtani. A www.odore.hu e-shop jogosult megtagadni a panaszberendezéshez szükséges áruk átvételét, amelyek nem felelnek meg az általános higiénia fenti elveinek (a fertőző betegségek elleni intézkedésekről szóló 91/1984 Coll. Rendelet).
7. Záró rendelkezések
• 7.1. Ez a panasztételi eljárás az eladó üzleti feltételeinek elválaszthatatlan részét képezi, összhangban a 18. § (1) bekezdésének rendelkezéseivel. (1) A fogyasztóvédelmi törvény 1. cikke szerint a fogyasztó számára hozzáférhető, látható helyen, az eladó minden egyes örömére eljuttatva, valamint az online áruház weboldalán.
• 7.2. A panasztételi szabályokban és az eladó feltételeiben meghatározott eltérő megállapodás fennállása esetén a panasztételi szabályok szövege az irányadó.
• 7.3. Az eladó bármikor megváltoztathatja a panaszok szabályainak szövegezését, és az új megfogalmazás a közzétételétől lép hatályba.
Magánélet
Adatvédelmi irányelvek
Megrendelés teljesítésével, regisztrációval, üzleti hirdetmények feliratkozással vagy weboldalunkon való böngészéssel engedélyezheti O'dore s. r. o., székhelye: ul. 8.mája, 08901 Svidník, nyilvántartásba véve a Prešovi Kerületi Bíróság üzleti nyilvántartásában, szakasz: Sro, ügyszám: 38369 / P IČO: 52 391 108 (a továbbiakban: adminisztrátor vagy személyes adatkezelő) személyes adatainak felhasználására. Ez a webhely a személyes adatok feldolgozása során az egyének védelméről (GDPR) szóló, 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelettel összhangban tájékoztatja Önt a rólad gyűjtött információkról. milyen okból és hogyan használjuk az Ön adatait, milyen jogok vannak az általunk használt személyes adatokkal kapcsolatban, és hogyan használhatja velünk a GDPR rendelettel összhangban.
Összegyűjtött adatok
A megrendelési nyilvántartásban az Ön személyes adatait az e-mail, a teljes név, telefonszám, cím és ár információtartományban dolgozzuk fel. Először az adatokra van szükségünk a megrendelés feldolgozásához, azaz a szerződés teljesítéséhez. A szerződés teljesítése után a rendelési nyilvántartásból származó személyes adatokat más célokra használjuk fel. Jogos érdekünk, hogy a jövőbeni jogvitákkal szembeni jogi védelemről szóló végzésekről teljes nyilvántartást vezetjünk. Az áruk minőségére vonatkozó törvényi garanciaidő, az elévülési idő, a bírósági rendszer működése miatt a nyilvántartásból származó adatait 6 évig kell feldolgoznunk. Ezután a megrendelési nyilvántartásból származó adatokat is felhasználjuk a dokumentáció archiválására vonatkozó jogi kötelezettségünknek a lehetséges pénzügyi ellenőrzés miatt 10 évre.
A felhasználói nyilvántartásokban annyiban dolgozzuk fel személyes adatait, hogy Ön megadja nekünk egy profil regisztrálásakor vagy szerkesztésekor, a kosárba történő felvételkor, a megrendelés létrehozásakor vagy a fiókod közösségi hálózatokhoz történő csatlakoztatásakor. Jogos érdekünk a felhasználói adatbázis fenntartása, emellett az adatbázis lehetővé teszi az egyes ügyfelek számára a profiluk karbantartását és kezelését a weboldalon történő regisztráció során. A regisztráción kívül ezt az adatbázist arra is használjuk, hogy azonosítsuk az embereket, amikor kapcsolatba lépünk az ügyfélközponttal, panaszok kezelésekor, vagy az ügyfeleknél történő megrendelések feldolgozásakor vagy marketing célokra (lásd alább).
Az adatokat marketing célokra is felhasználjuk feldolgozásra. Az alábbiakban leírjuk ezeket a személyes információkat. A felhasználói regisztráció miatt a személyes adatokat az utolsó megrendelésétől számított 5 évig tároljuk.
Az Ön személyes adatait a szállítás biztosítása érdekében is felhasználjuk (a szerződésünk részének teljesítése). Ezeket a személyes adatokat értékesítjük szállítócégeknek, és eladáskor nyilvántartást készítünk az értékesítésről, amely tartalékként szolgál az információs rendszeren keresztüli értékesítési hiba esetén. A megrendelő és a fuvarozó általi esetleges panaszok miatt ezeket az adatokat feldolgozzuk annak érdekében, hogy a megrendelés megteremtésétől számított 5 évig biztosítsuk a szállítást.
A megrendelésből származó személyes adatok tárolása lehetővé teszi számunkra, hogy megkönnyítsük a következő vásárlást, és előzetesen kitöltsük az elektronikus kosárban korábban használt adatokat. A vásárlás megkönnyítése érdekében a személyes adatokat a jogos érdek jogi címe alapján dolgozzuk fel, és az adatbázisban más adatokkal együtt tároljuk, azaz legutóbbi megrendelésének végrehajtásától számított 5 évig.
Annak érdekében, hogy megfelelő műszaki támogatást nyújtson weboldalunk használatához, műszaki adatokat tárolunk arról a készülékről, amelyet a weboldalunk eléréséhez használ (az Ön által használt böngésző, az az eszköz, amelyből belép a weboldalunkra, és az Ön által használt operációs rendszer). A technikai támogatás biztosítása a mi érdekünkben áll. Ez az információ a belső naplóink részét képezi, és kizárólag műszaki támogatás nyújtására használjuk fel, azonban technikai okokból a feldolgozott személyes adatok teljes élettartama alatt meg kell őriznünk azokat. Legkésőbb az Ön adatait az utolsó megrendelés végrehajtásától számított öt év elteltével töröljük.
Használja marketing célokra
Marketing célokra feldolgozzuk az elérhetőségi adatait, amelyeket kitöltesz üzleti megrendelések megrendelésekor, regisztrálásakor vagy feliratkozáskor, és amelyeket üzleti bejelentések küldésére használunk, hogy relevánsabbá tegyük az általunk küldött értesítéseket. Természetesen bármikor leiratkozhat üzleti bejelentéseinkről az ügyfélprofilban. A teljes leiratkozás után (az összes információs csatornáról) a továbbiakban nem fogjuk használni az Ön személyes kapcsolattartási adatait üzleti értesítések küldésére.
Az összes, a marketingben felhasznált személyes adatot jogos érdekből származó jogi okokból használjuk fel, és marketing célokra tároljuk az utolsó megrendelésétől számított 5 évig.
Mivel tisztában vagyunk azzal, hogy az Ön érdeklődésével, az Ön által kedvelt információkkal, valamint az üzleti bejelentések elküldésével kapcsolatos visszajelzéseit érzékenyebb adatoknak tekinthetjük, ezeket az adatokat csak 2 évig tároljuk nyereség.
Kinek nyújtunk adatokat?
Személyes adatait kizárólag belső szükségleteinknek használják, különösen a fenti okok miatt. Ugyanakkor nem csak a személyes adatokkal kapcsolatos összes szükséges szolgáltatást nyújtjuk önmagában, hanem harmadik felek (szakosodott társaságok) szolgáltatásait is igénybe vesszük. Harmadik felekkel szerződést kötöttünk személyes adatainak megadásával, amelyek alapján képesek vagyunk megóvni és megóvni személyes adatainak védelmével kapcsolatos jogait.
Ezért a megrendelés részeként személyes adatokat értékesíthet a szállító társaságoknak, például:
A Slovenská pošta, székhelye: Partizánska cesta 9, 975 99 Banská Bystrica
Geis Parcel SK s.r.o., Csomagszállítás, Geispoint, Trňanská 6, 96 001 Zvolen
Zásielkovňa
A megrendelésen kívül az Ön személyes adatait harmadik fél információs, elemző és marketing rendszerében dolgozzuk fel, amelyre szükségünk van üzleti tevékenységünkhöz, például:
könyvelési program az Oberon által üzemeltetett spol. EXALOGIC, sz.r., Besenova 189, 034 83 Besenova
Google, LLC, Mountain View, USA
A szolgáltató az úgynevezett szolgáltatások bemutatásában, az ajánlat személyre szabásában, az anonim adatok gyűjtésében és elemzési célokra bemutatásában az úgynevezett cookie-kat. A weboldal használatával elfogadja az említett technológia használatát.
Szükséges sütik - A webhelyek és az internetes szolgáltatások működésének biztosításához szükséges sütik. A sütik használatához nincs szükség hozzájárulásra.
Analitikai és marketing sütik - Más sütik használatához hozzájárulás szükséges. Az ebbe a kategóriába tartozó sütik külön kerülnek felhasználásra a webhelyünk forgalmának és felhasználói tevékenységeinek anonim követésére. Nekik köszönhetően áttekintést kaphatunk arról, hogy mi tetszik ügyfeleinknek, és ennek megfelelően módosíthatjuk ajánlatunkat.
Pontosabban használjuk cookies:
Szükséges cookies
Cookies | Célja |
externaFontsLoaded | Segít betölteni a betűkészleteket |
NOCHACHE | Segít a web betöltésekor |
PHPSESSID | A bejelentkezés azonosítására szolgál |
previousURL | A korábban meglátogatott oldal mentése |
referal | Segít azonosítani a látogatások korábbi forrását |
mccid a mceid | Belső információk a helyes működés biztosításához |
SRV_id | Belső információk a magas rendelkezésre állás biztosítása érdekében |
CookiesOK | Használási hozzájárulás cookies |
Analitikai cookies
Cookies (szolgáltatás) | Célja |
Google Analytics | Segít felmérni és kiértékelni a weboldal sikerét |
Smartlook a Smartsupp | Segít felmérni és kiértékelni a weboldal sikerét, és kommunikálni az ügyfelekkel |
Google Optimize |
A siker értékelésére és a weboldal fejlesztésére használjukMarketingové cookies |
Cookies (Célja) | Célja |
Google Adwords | Az AdWords szolgáltatást használjuk hirdetéseinek célzására |
Facebook audience | A Facebook-ot használjuk a hirdetések célzására |
A Twitter használatával hirdetéseket célozunk meg | |
A Linkedin segítségével hirdetéseit célozzuk meg |
Adattárolás
Az adatokat a WebSupport, s.r.o. adatközpontjában tárolt szerverek tárolják. székhelye: Staré Grunty 12, 841 04 Pozsony, Szlovákia. Az adatközpontok biztonsága teljes mértékben megfelel a GDPR-nek, és további információk megtalálhatók közvetlenül az adatközpont webhelyén.
Milyen jogokat ad Önnek a GDPR, és hogyan kell ezeket használni
Az információ rendelkezésre bocsátásának és a helyesbítésének joga
Ha csak akarja, kérheti tőlünk, hogy küldjön visszaigazolást az info@odore.hu e-mail címre arról, hogy személyes adatait feldolgozzuk-e vagy sem. Abban az esetben, ha személyes adatait feldolgozzuk, az Általános Szerződési Feltételekben, a jelen Adatvédelmi Szabályzatban és a sütik használatára vonatkozó adatokat tartalmazó dokumentumban - az Ön kérésére - értesíthetjük Önt bármilyen harmadik személyről, akivel ők voltak. vagy személyes adatait elérhetővé teszik. Ha nem személyes adatokat szerezünk tőled, akkor minden jogunkhoz hozzáférnie kell a rendelkezésére álló információkkal kapcsolatban, ahonnan személyes adatait szereztük.
Ha az Ön személyes adatait tévesen dolgozzuk fel rólad, erről értesíthet bennünket az info@odore.sk e-mail címre küldött üzenettel, azonnal helyesbítjük a helytelen személyes adatokat. Miután regisztrált a weboldalunkon, profiljának szerkesztésével személyesen javíthatja személyes adatait. Abban az esetben, ha hozzá szeretne adni nekünk olyan személyes adatokat, amelyeket korábban még nem adott meg nekünk, és ezekre a személyes adatokra szükség van az általunk nyújtott szolgáltatások biztosításához, csak töltse ki őket újra a megfelelő helyre a profil szerkesztéséhez. Ügyfélközpontunkhoz intézett írásbeli megkereséssel kérhetjük felhasználói fiókja és személyes adatainak törlését, amelyek nem szükségesek a további feldolgozáshoz.
A személyes adatok feldolgozása elleni tiltakozás joga
Még ha személyes adatait jogos érdekeink alapján is feldolgozzuk, akkor joga van tiltakozni az ilyen adatkezelés ellen, ideértve a személyes adatok feldolgozására irányuló kifogásokat is, amelyeket közvetlen marketing célokra dolgozunk fel. Ezt úgy fogja megtenni, hogy üzenetet küld az info@odore.hu e-mail címre. Ha ilyen kifogást nyújt be, akkor indokolatlan késedelem nélkül megvizsgáljuk, hogy a törvénynek megfelelően mennyiben állíthatjuk az Ön személyes adatainak az Ön által felhozott kifogásokkal történő feldolgozásának indokainak jogszerűségét, és hogy miként kezeljük az Ön személyes adatait időközben. Hacsak nem adjuk meg Önnek a feldolgozás legitim okait, nem dolgozzuk tovább az Ön személyes adatait.
A személyes adatokkal történő munka korlátozásának joga
Önnek joga van arra, hogy korlátozza személyes adatainak feldolgozását, beleértve a törlést is, azaz hogy ne kezeljük azokat:
ha tudatja velünk, hogy a gyűjtött személyes adatok pontatlanok, amíg nem ellenőrizzük azok pontosságát.
ha személyes adatainak feldolgozása illegális, és Ön a törlés helyett korlátozza azok használatát, küldjön egy üzenetet az info@slocz.sk e-mail címre.
kivéve, ha szolgáltatásaink nyújtásához már nincs szükségünk személyes adataira, de jogainak gyakorlásához szüksége lesz rá.
ha kifogásolja a fenti bekezdés szerinti feldolgozást, mindaddig, amíg nem ellenőrizzük, hogy a feldolgozás indokai meghaladják-e az érdekeit.
Az elfelejtéshez való jog (a személyes adatok törlésének joga)
Ha úgy találja, hogy személyes adatait dolgozzuk fel:
annak ellenére, hogy feldolgozásukra már nincs szükség arra a célra, amelyre megszereztük őket
ha kifogásolja a fenti bekezdést, és nem tudunk megalapozott okkal szolgálni azok feldolgozásához, amelyek meghaladják az Ön érdekeit, jogait és szabadságait, vagy a jogi igények gyakorlását vagy védelmét, és / vagy
illegálisan
Önnek jogában áll kérni, hogy az így feldolgozott személyes adatokat indokolatlan késedelem nélkül törölje az ilyen tényekről szóló értesítésétől az info@odore.hu e-mail címre küldött üzenettel. Az Ön kérésére azonban nem törölhetünk adatokat, feltéve, hogy azok feldolgozása szükséges a véleménynyilvánítás és az információ szabadságához való jog gyakorlásához, bármely jogi kötelezettségünk teljesítéséhez vagy a közérdekű feladat elvégzéséhez, vagy jogi követeléseink meghatározásához, érvényesítéséhez vagy megvédéséhez.
Az adatok számítógéppel olvasható formában történő szolgáltatásának joga
Ha azt kéri, hogy küldje el nekünk az általunk feldolgozott személyes adatokat az info@odore.sk e-mail címre küldött üzenettel, akkor strukturált, általánosan használt és géppel olvasható formátumban (pl. * .Xls, * .csv formátumban vagy hasonló formátumban). Ha arra kéri tőlünk, hogy küldje el személyes adatait egy másik személyes adatkezelőnek, akkor teljesítjük kérését.
A kereskedelmi értesítések kézhezvételétől való lemondás joga
Ha már nem kíván tőlünk beérkező üzleti bejelentéseket kapni, megakadályozhatja azok elküldését az egyes üzleti bejelentésekben található linkre kattintással, vagy a profilodban szereplő előfizetés módosításával a weboldalunkon történő regisztrációval.
Jog a hirdetmények elküldésére vonatkozó hozzájárulás visszavonására
Abban az esetben, ha a személyes adatainak a különleges eseményeink részeként történő feldolgozásához hozzájárulást kérünk tőled, bármikor indoklás nélkül visszavonhatja ezt az egyetértést. A hozzájárulást visszavonhatja vagy a fogyasztói verseny szabályaiban részletesebben meghatározott módon, vagy bármikor, ha a hozzájárulás visszavonását az info@odore.hu e-mail címre küldi.
Vegye fel a kapcsolatot az adatvédelmi tisztviselővel
A személyes adatok védelmével foglalkozó biztos Adela Kohutová, akivel kapcsolatba léphet az info@odore.hu e-mail címen.
Panasz benyújtásának joga a Személyes Adatvédelmi Hivatalnál
Véleménye szerint, ha nem teljesítjük az Ön személyes adatainak feldolgozása során felmerülő összes jogi kötelezettségünket, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Ha kollégáink nem segítenek Önnek, akkor természetesen joga van felvenni a kapcsolatot a Személyes Adatvédelmi Hivatallal, az Iroda székhelyének címén, a Hraničná 4826/12, 820 07 Pozsony címen, az ochrana@pdp.gov.sk e-mailre, vagy a Személyes Adatvédelmi Hivatal által elfogadott bármely más módon.
Az irodáról további információt a www.uoou.sk weboldalon találhat